WhatsApp

03-3818877

טלוויזיה

פרסום בערוצי טלוויזיה

אחד מאפיקי הפרסום האפקטיביים ביותר מאז ומתמיד הוא פרסום בטלוויזיה. לא מעט עסקים בוחרים להשקיע כסף בפרסום בטלוויזיה ובשל כך, ישנה גם תחרותיות בין העסקים והתאגידים השונים על הפרסומות. ככל שהפרסומות אטרקטיביות יותר, איכותיות יותר ויצירתיות יותר וכן, ככל שהפרסומות משודרות בערוצים הפופולאריים ביותר ובשעות הנכונות, כך הסיכוי שהפרסום בטלוויזיה יהיה אפקטיבי יהיה גבוה יותר. פרסום בטלוויזיה צריך להתבצע בצורה נכונה, שלב אחר שלב. מכיוון שפרסום בטלוויזיה דורש השקעה כלכלית רצינית יותר לרוב משאר אפיקי הפרסום המוצעים כיום, כדאי מאוד שהתקציב שתשקיעו בפרסום זה ינוצל בצורה הטובה ביותר. לא פעם, שווה להתייעץ עם מומחים בתחום פרסום זה, על מנת לבצע אותו בצורה נכונה.

רוצה לקבל הצעה לפרסום בטלוויזיה?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    מה חשוב לדעת על פרסום בטלוויזיה?

    הטלוויזיה שוברת שיאים בכל מה שנוגע לתכנים איכותיים ולהשפעה כל מכירות.
    אם בוחרים לפרסם בטלוויזיה, יש חשיבות לבחירת פלטפורמת השידור המתאימה.
    בחירת פלטפורמת השידור המתאימה ויצירת קמפיין פרסום איכותי, ישיגו את התוצאות הטובות ביותר לבית העסק.
    הפרסום בטלוויזיה פונה לקהל יעד גדול מאוד. השילוב בין הויזואל לסאונד, הוא דבר בעל השפעה משמעותית.
    מדובר על דבר שמשפיע על תודעת הצופה באופן מהותי.
    מעבר לכך, לפרסום בטלוויזיה יש נתוני חשיפה גבוהים מאוד.
    מגוון קהלי יעד צופים בטלוויזיה מדי יום ולכן, ניתן לומר שכל עסק יכול לפנות לקהל היעד שלו באמצעות שיטת פרסום זאת.
    הטלוויזיה מאפשרת להעביר מסרים מורכבים בפרק זמן קצר יחסית וכן, לבסס מותגים או לשנות תפיסה קיימת לגבי מותג קיים בצורה יעילה, איכותית ומהירה.

    יתרונות פרסום בטלוויזיה

    הפרסום בטלוויזיה נחשב ליוקרתי מאוד.
    לא מדובר על פרסום המתמקד במסרים שיווקיים נטו לקהל, אלא כיום ניתן למצוא לא מעט פרסומות
    ששמות דגש על עולם הרגש – פרסומות רבות מצחיקות, מרגשות, מעניינות ועוד.
    לא פעם הקשר בין תוכן הפרסומת לבין מה שהיא מפרסמת הוא קלוש, אך החוויה שהפרסומת מותירה בקרב הצופה וכן, הטמעת המותג בפרסומת, מאפשרים לכל צופה לגבש דעה לגבי המוצר בין אם במודע ובין אם בתת מודע.
    ככל שהפרסומת אטרקטיבית יותר, מעניינת יותר, מצחיקה או מרגשת, הצופה יתרשם יותר מהמותג שהיא מפרסמת והמוצר או השירות יטמע בתודעתו.
    לפרסום בטלוויזיה יש עוצמה גם לחיזוק המותג וגם לחשיפה רחבה!
    באמצעות פרסום זה נלקח מוצר סתמי ובאמצעות הפרסומת האטרקטיבית והמיוחדת ניתן ליצור למוצר סקס אפיל ואופי עמוק הרבה יותר מכפי שיש לו.
    כאשר הצופה מגיע בסופו של דבר לסופר שבו מוצעים מסוגים שונים, לא פעם באופן אוטומטי הוא יבחר את המוצר שפורסם באופן אטרקטיבי ומיוחד בפרסומת הטלוויזיה.
    הטלוויזיה מציעה לכל מפרסם פלטפורמה איכותית מאוד עבור פרסום, אך מעבר לאיכות הפלטפורמה,
    הטלוויזיה מציעה פרסום רחב היקף הפועל 24 שעות ביממה. הטלוויזיה מציעה תכנים המיועדים לכל קהל יעד אפשרי.
    קהל היעד שצופה בפרסומת הטלוויזיה הוא קהל יעד בלתי מוגבל. מכשיר הטלוויזיה הוא מכשיר שנמצא כמעט בכל בית כיום ומרבית האנשים צופים בזמן הפנוי שלהם בטלוויזיה,
    כאשר יש תוכניות טלוויזיה שהם צופים בהם יותר ותוכניות שהם צופים בהם פחות. כאשר מזהים את תוכניות הטלוויזיה הפופולאריות ביותר ואת זמני השידור הטובים ביותר,
    ניתן להגיע לפרסום יעיל ורחב היקף ולהטמיע מותג או מוצר בתודעתו של קהל יעד גדול ומגוון.
    מעבר לכך, הטלוויזיה מעניקה לצופים בה חווית אודיו ויזואלית מדהימה ובלתי פוסקת. המפרסם ייהנה מאפשרויות פרסום רבות לצורך העברת המסר השיווקי שלו.

    למי כדאי לפרסם בטלוויזיה?

    פרסום בטלוויזיה רלוונטי מאוד עבור כל עסק.
    מדובר על פרסום שיכול לגרום לעסק קטן לגדול, להפוך מותג רדום למותג פופולארי מאוד וכן,
    לגרום למוצרים חדשים להיות מוצרים פופולאריים ונחשקים מאוד.
    יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שפרסום בטלוויזיה ידרוש השקעה כלכלית ולכן, אם תקציב הפרסום שלכם לא מאוד גבוה,
    יכול להיות שהשקעה בפרסום בטלוויזיה בלבד על פני השקעה בכמה אפיקי פרסום,
    תניב לכם תוצאות הרבה יותר טוב ולכן יתכן שכדאי להשקיע את כלל התקציב רק בפרסום בטלוויזיה

    כיצד מפרסמים בצורה נכונה בטלוויזיה?

    על מנת שהפרסום בטלוויזיה יהיה יעיל ויענה על מטרותיו בצורה הטובה ביותר וכן, בכדי שתנצלו את התקציב שאתם משקיעים על שיטת פרסום זאת בצורה הטובה ביותר,
    עליכם לעשות כמה דברים: ראשית כל, עליכם להגדיר את קהל היעד שלכם.
    גדרת קהל היעד הוא דבר חשוב מאוד וזאת בכדי שתוכלו לבחור את הערוץ שבו כדאי לכם לפרסם בו.
    ערוץ שבו ידוע כי קהל היעד הגדול ביותר של המותג שלכם צופה בו, הוא הערוץ שכדאי שתפרסמו בו.
    שנית, עליכם לבחור את סוג הפרסומת שאתם מעוניינים בה. כאמור, כיום ניתן לבחור בפרסומות רגילה או בפרסומת חסות כלשהי.
    בהתאם למטרות הפרסום שלכם ובהתאם לאפקטיביות של כל קמפיין פרסומי, עליכם לבחור את הסוג המתאים לכם ביותר.
    כמובן שגם לתקציב שלכם עבור פרסום יש משמעות כאן וחשוב להתאים את סוג הפרסומת הרלוונטית גם בהתאם אליו.
    שלישית, גם אם מצאתם את הערוץ שבו צופה רוב קהל היעד שלכם, יש לבחור את התוכנית המתאימה לפרסם בה.
    יש לבחון את תמהיל רצועות השידור בהתאם לרייטינג, נתוני החשיפה של התוכנית ועוד.
    סביר מאוד להניח שפרסומות הממוקמת בערוץ הנכון ומשודרת בעיתוי הנכון תניב מכירות מצוינות למפרסם.
    כמובן שדבר חשוב נוסף שיש להשקיע בו כאשר מדובר על פרסומת בטלוויזיה הוא הפרסומת עצמה.
    חשוב מאוד ליצור את הפרסומת האטרקטיבית ביותר. עבור הפקת פרסום אטרקטיבית וייחודית עבור המתג שלכם,
    כדאי לכם לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.
    אנשי מקצוע העוסקים בהפקת פרסומות מיוחדות, אשר מעבירות את המסרים המדויקים אודות מותג כלשהו,
    מוצר או שירות, הם דבר שחשוב מאוד לבחור בטרם אתם יוצרים את הפרסומת שלכם.
    זכרו שהפרסומת שלכם צריכה לקנות את לב הצופים ולהשפיע על תודעתם.
    המטרה היא שהפרסומת תגרום לקהל הצופים לבחור דווקא במוצר או בשירות שאתם מציעים על פני מוצרים או שירותים של המתחרים שלכם.

    מסרים גלויים וסמויים בפרסומות טלוויזיה

    ניתן לצפות בטלוויזיה במגוון תכנים שונים, בערוצים שונים, כאשר כמעט בכל ערוץ ישנן הפסקות פרסומות.
    הפסקות הפרסומות מציגות לצופה מגוון פרסומות שונות אשר מכילות בהן מסרים גלויים או מסרים סמויים.
    אין ספק שתכני הפרסום הגלויים או הסמויים בפרסומות משפיעים על התודעה של הצופה
    בין אם הוא מודע לכך ורוצה בכך ובין אם הוא איננו מודע לכך או רוצה בכך.
    פרסומות קצרה וקליטה המכילה ג'ינגל אטרקטיבי ומשכנע, יכולה תוך זמן קצר להפוך עסק מעסק לא מוכר,
    לעסק פופולארי ומבוקש מאוד.
    צופים יזכרו כמובן את הפרסומת האטרקטיביות והקליטות יותר וישתכנעו לרכוש מוצר או שירות אשר מוצגים בפרסומות בצורה ייחודית. לכן, בין אם אתם מעוניינים לשדר מסרים גלויים כלשהם בפרסומת שלכם ובין אם אתם מעוניינים לשדר מסרים סמויים בפרסומות שלכם,
    חשוב מאוד שתדעו שעל פרסומת מוצלחת צריך לעבוד.
    פרסומת חייבת להיות אטרקטיבית מכל הבחינות, בכדי להשפיע באמת על הצופים ולהניע אותם לפעולה.

    אורך פרסומות ותשדירי חסות

    אורך פרסומות ממוצעת בטלוויזיה הוא עד 30 שניות.
    חשוב מאוד שתדעו שכל פרסומות עוברת פיקוח רגולטורי וזאת בכדי למנוע מסרים פוגעניים כלשהם באותה הפרסומת וכן, שימוש בתכנים כוזבים בפרסומות או עבירות על החוק.
    תשדירי חסות לא יארכו 30 שניות אלא 6 שניות ולרוב הם יהיו בתוספת קריינות ויהיו משודרים לפני תחילת תוכנית,
    במהלך תוכנית או בסיום תוכנית.
    תשדירי חסות גם יכולים להיות לפני או אחרי מקבץ פרסומות שמשדרים בהפסקת פרסומות לתוכנית טלוויזיה כלשהי.
    כמו כן, גם לפני חלק כלשהו במשדר חדשות כגון: שידור התחזית.
    מפרסמים שונים יכולים להציג תכנים שיווקיים באמצעות שילוב מוצרים מבית מותג כלשהו במהלך תכנית,
    חסות פרס בתוכנית בידור כלשהי או מתן חסות על עונה שלמה של סידרה כלשהי.
    כל החסויות הללו מספקות את הפרסום הטוב ביותר, בייחוד כאשר החסות מוצעת במסגרת תוכנית שיש לה רייטינג גבוה.
    כלומר, אם תבחרו לתת חסות לעונה של תוכנית כלשהי המשודרת בלב הפריים טיים של אחד מהערוצים הגדולים, סיכוי גבוה מאוד שהעסק שלכם ירוויח מכך לא מעט.

    בתוכנית פופולארית באחד מהערוצים הגדולים צופים בממוצע כ1.1 מיליון איש.
    ברגעי שיא עולה המספר ל1.2 מיליון איש. כאשר מדובר על תוכנית פריים טיים, הצופים שלה לא יהיו קהל יעד אחד,
    אלא מגוון קהלי יעד ולכן, כל סוג של עסק יכול לפרסם בתוכניות מעין אלה.
    לא משנה אם מדובר על עסק בתחום הקמעונאות, עסק בתחום האופנה, המזון, הפיננסים או הביטוחים,
    הרי שקהל היעד שלו סביר להניח צופה בתוכנית בפריים טיים המדוברת.

    סוגי הפרסומים בטלוויזיה

    הפרסום בטלוויזיה הישראלית אפשרי בערוצי הטלוויזיה המסחריים. אם מדובר על שידורי כבלים ולווין של יס או הוט,
    ניתן לפרסם באמצעותם תוכן שיווקי שרלוונטי לחברות הללו בלבד.
    ניתן לפרסם תשדירים שונים באורכים שונים או לחסות באורך קבוע של שש שניות. החסות מעבירה מסר קצר ותדמיתי.
    אין ספק שכיום יש מגוון אפשרויות לסוג הפרסום בטלוויזיה.
    ישנם ערוצים שונים בטלוויזיה כאשר כל ערוץ מתמקד בתחומים שונים.
    דרך פרסום בכל ערוץ ניתן לפנות לקהלי יעד שונים הבחירה לפרסם בטלוויזיה המסחרית מאפשר פרסום
    באמצעות שלושה פורמטים עיקריים:
    פרסום חסויות, תוכן שיווקי אשר מופיע במהלך תוכניות טלוויזיה או תשדירי פרסום.
    מרבית פרסומות הטלוויזיה יפורסמו במהלך הפסקת פרסומות לפני, במהלך או אחרי התוכנית שמשודרת.

    כיצד מפרסמים בצורה נכונה בטלוויזיה?

    על מנת שהפרסום בטלוויזיה יהיה יעיל ויענה על מטרותיו בצורה הטובה ביותר וכן, בכדי שתנצלו את התקציב שאתם משקיעים על שיטת פרסום זאת בצורה הטובה ביותר, עליכם לעשות כמה דברים
    ראשית כל, עליכם להגדיר את קהל היעד שלכם.
    הגדרת קהל היעד הוא דבר חשוב מאוד וזאת בכדי שתוכלו לבחור את הערוץ שבו כדאי לכם לפרסם בו.
    ערוץ שבו ידוע כי קהל היעד הגדול ביותר של המותג שלכם צופה בו, הוא הערוץ שכדאי שתפרסמו בו.
    שנית, עליכם לבחור את סוג הפרסומת שאתם מעוניינים בה.
    כאמור, כיום ניתן לבחור בפרסומות רגילה או בפרסומת חסות כלשהי.
    בהתאם למטרות הפרסום שלכם ובהתאם לאפקטיביות של כל קמפיין פרסומי, עליכם לבחור את הסוג המתאים לכם ביותר.
    כמובן שגם לתקציב שלכם עבור פרסום יש משמעות כאן וחשוב להתאים את סוג הפרסומת הרלוונטית גם בהתאם אליו.
    שלישית, גם אם מצאתם את הערוץ שבו צופה רוב קהל היעד שלכם, יש לבחור את התוכנית המתאימה לפרסם בה.
    יש לבחון את תמהיל רצועות השידור בהתאם לרייטינג, נתוני החשיפה של התוכנית ועוד.
    סביר מאוד להניח שפרסומות הממוקמת בערוץ הנכון ומשודרת בעיתוי הנכון תניב מכירות מצוינות למפרסם.
    כמובן שדבר חשוב נוסף שיש להשקיע בו כאשר מדובר על פרסומת בטלוויזיה הוא הפרסומת עצמה.
    חשוב מאוד ליצור את הפרסומת האטרקטיבית ביותר.
    עבור הפקת פרסום אטרקטיבית וייחודית עבור המתג שלכם, כדאי לכם לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.
    אנשי מקצוע העוסקים בהפקת פרסומות מיוחדות, אשר מעבירות את המסרים המדויקים אודות מותג כלשהו,
    מוצר או שירות, הם דבר שחשוב מאוד לבחור בטרם אתם יוצרים את הפרסומת שלכם.
    זכרו שהפרסומת שלכם צריכה לקנות את לב הצופים ולהשפיע על תודעתם.
    המטרה היא שהפרסומת תגרום לקהל הצופים לבחור דווקא במוצר או בשירות שאתם מציעים על פני מוצרים או שירותים של המתחרים שלכם.

    כמה יעלה לכם פרסום בטלוויזיה?

    עלות פרסומות בטלוויזיה תלויה בכמה גורמים:
    ראשית כל, ימי שידור הפרסומות קובעים לא פעם את עלות הפרסומת, כאשר ישנם ימים שזול יותר לפרסם בהתאם וימים שיקר יותר לפרסם בהם וזאת בהתאם לכמות הצופים בכל יום.
    גורם נוסף שמשפיע על מחיר הפרסומות הוא שעות השידור יש השפעה לבחירת פרסומות בוקר, צהרים או ערב, על מחיר הפרסום.
    לא פעם פרסומות בתוכניות המשודרות בערב או בלילה, יהיה גבוה יותר ממחיר פרסומות שמשודרות בבוקר שכן,
    קהל הצופים בטלוויזיה בשעות הערב והלילה גדול יותר מקהל הצופים בתוכניות הבוקר.
    אורך התשדיר גם הוא משפיע באופן מהותי על מחיר הפרסומת, כאשר תשדיר ארוך יותר יעלה יותר מתשדיר קצר יותר.
    גם סוג הפרסומת משפיעה על מחיר הפרסום בטלוויזיה.
    הבחירה בין פרסום באמצעות תוכן שיווקי, פרסום חסויות או תשדירי פרסומות, היא קריטית לגבי היקף הפרסום שיתקבל
    ולכן, היא גם משפיעה על מחיר הפרסום. אין ספק שפרסום בטלוויזיה הוא פרסום אטרקטיבי מאוד בעל יתרונות רבים.
    חשוב ללמוד את כל מה שניתן על פרסום בטלוויזיה וכן, להיעזר באנשי מקצוע שמכירים את התחום היטב וזאת בכדי שתנצלו את התקציב
    העומד על הפרק עבור פרסום בטלוויזיה בצורה הטובה ביותר.

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    אנא השאר פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית