wp layer

WhatsApp

03-3818877

רדיו

פרסום ברדיו לכל העסקים

בכל בוקר כמות משמעותית מאוד של ישראלים מאזינים לרדיו בדרכם לעבודה, ללימודים או לכל מקום אחר. בכל שעה בה ישראלים נוהגים, הרדיו ברכב שלהם מכוון לתחנה כלשהי לה הם רגילים להאזין. מכיוון שלא מעט ישראלים מבלים חלק ניכר מיומם על הכביש, הרדיו מהווה פלטפורמה רלוונטית מאוד לצורך שיווק ופרסום עסקים. בישראל יש כיום כ-30 תחנות ולכל תחנה יש קהל עוקבים ייחודי לה, אשר מאזין לה באופן עקבי, ולכל אחת ישנה היתרונות והשיטות שלה עבור הפרסום ברדיו.

רוצה לקבל הצעה לפרסום ברדיו?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    יתרונות הפרסום ברדיו

    הרדיו מהווה כיום את אחד מאמצעי המדיה היעילים ביותר לצורך פרסום.
    הפרסום ברדיו יעיל ואפקטיבי בשל מספר יתרונות: המחיר של הפרסום ברדיו אטרקטיבי ונוח ולכן,
    גם עסקים קטנים אשר אין להם תקציב משמעותי עבור שיווק, יכולים לפרסם את העסק שלהם באמצעות הרדיו.
    מעבר למחיר, החשיפה ותוצאות החשיפה יכולות להיות משמעותיות מאוד עבור המכירות של כל עסק,
    כאשר בוחרים את התחנה הנכונה והמתאימה לפרסם בה.
    אחוז המאזינים ברדיו על פי סקרים עומד כיום על יותר מ – 65 אחוזים מכלל האוכלוסייה.
    ולכן, ניתן לחשוף כל עסק לקהל היעד שלו בצורה רחבה ומהותית.

     

    התוכניות המואזנות ביותר ברדיו

    לכל תחנת רדיו ישנה התוכניות שלה – תוכניות בוקר, תוכניות ספורט, אקטואליה וכדומה… כאשר מתמקדים בפרסום ברדיו, חשוב לדעת מהן התוכניות האהבות בכל תחנה ולמה קהל היעד שלך אוהב להאזין. פרסום תשדירים על העסק שלך בין התוכניות האהובות זהו צעד קריטי בפרסום ברדיו, מאחר ואם רוצים להגיע לחשיפה המקסימלית חשוב לעשות זאת!

    החדרת מסרים שיווקיים ברדיו

    הקהל שמאזין לרדיו, איננו נדרש לבצע פעולה כלשהי והוא מצוי במצב של קשב מוחלט.
    שום דבר בדרך כלל לא מסיח את דעתו של המאזין לתוכנית רדיו כזאת או אחרת
    ולכן, המסרים חודרים בצורה עמוקה מאוד לתת המודע של המאזין.
    לא מעט אנשים זוכרים בעל פה ג'ינגלים אשר משודרים ברדיו ולא משנה כמה שנים עברו.
    כאשר מדובר על ג'ינגלים המכילים גם את שם החברה ואת פרטי יצירת הקשר עימה כגון:
    מספר הטלפון שלה, העובדה שמדובר על ג'ינגל קליט שמדובר ברדיו, הרי שכל מאזין יזכור הן את שם חברה והן את פרטי יצירת הקשר עימה
    המופיעים בג'ינגל וכאשר הוא יזדקק לשירות או מוצר כלשהו שהחברה מספקת, אין ספק שהיא תעלה בתודעתו וסביר מאוד שהוא יבחר בה
    על פני חברות מתחרות לה שפרסמו את עצמן בפלטפורמות אחרות.
    זהו למעשה הכח של פרסום ברדיו – הוא מאפשר חדירה לתת מודע של כל קהל יעד, בצורה נעימה, קלילה ונוחה,
    כאשר המסרים שחודרים לתודעה הם קצרים, תכליתיים וברורים.

    מלבד העובדה שהפרסום מאפשר לחדור לתת המודע של קהל היעד בצורה הטובה ביותר, קהל המאזינים ברדיו הוא קהל איכותי מאוד.
    מדובר על קהל קבוע אשר מאזין לרוב לרדיו כאשר הוא בדרכו לעבודה וכאשר הוא שב מעבודתו.
    העובדה שאותו קהל יעד מאזין לפחות פעמיים ביום לתחנות רדיו כאלה ואחרות,
    מאפשרת לו להיחשף לאותם המסרים כמה פעמים ביום.
    מעבר לכך, צאחר ומדובר על קהל מאזינים קבוע, הרי שניתן לחשוף כל עסק לקהל היעד הפוטנציאלי שלו באופן ממוקד.
    בנוסף, קהל היעד שמאזין לרדיו מאופיין לרוב בחתך סוציו אקונמי בינוני ומעלה.
    הקהל הוא לרוב מבוסס ומשכיל והוא מאזין לתוכניות הרדיו השונות הן לשם ההנאה והן בכדי להתעדכן בצורה הטובה ביותר בכל מה שקורה בישראל ובעולם כולו.
    הקהל שמאזין לרדיו הוא לא פעם קהל מבוגר יותר, אשר מוצא את עצמו שומר אמונים לרדיו על פני הפלטפורמות האחרות המוצעות כיום לצורך תשדירים שונים ותוכניות שונות.

    מכיוון שמדובר בקהל מאזינים איכותי וקבוע, על מנת לפרסם בצורה נכונה ומתאימה כל עסק, יש לבחור את תחנת הרדיו המתאימה לפרסומו.
    תחנת הרדיו המדוברת תאפשר לעסק לקבל חשיפה רחבת היקף לקהל היעד הממוקד והמדויק לו.

    רדיו איזורי אל מול רדיו ארצי

    לפרסום ברדיו ישנם יתרונות נוספים מעבר ליתרונות שהוזכרו לעיל, כאשר אחד היתרונות זו האפשרות לפרסם ברדיו לקהל יעד מפולח וממוקד.
    כל תחנת רדיו מציעה שידורים הייחודיים לה ובהתאם לכך, לכל תחנה יש את הקהל הקבוע שלה.
    ניתן למצוא כיום תחנות רדיו איזוריות אל מול תחנות רדיו ארציות.
    תחנות הרדיו האיזוריות פונות לקהל יעד המתגורר באיזור ותחנות הרדיו הארציות פונות לקהל יעד גדול הרבה יותר הממוקם בכל עיר באשר היא ברחבי הארץ.
    בעוד שברדיו המקומי כדאי מאוד לבעלי עסקים מקומיים לפרסם שכן, כך תהיה להם גישה לקהל היעד הספציפי והממוקד שלהם, פרסום בתחנות רדיו ארציות הוא פרסום הרלוונטי עבור עסקים שמציעים שירותים או מוצרים לקהל יעד הממוקם בכל רחבי הארץ.

    תוכניות הרדיו לא פעם פונות לחלקים ספציפיים של קהל יעד. מכיוון שבכל תחנה יש תוכניות שונות כגון:
    תוכניות אקטואליה, תוכניות העוסקות בזמר הים תיכוני, חדשות, כדורגל, תוכניות בוקר ועוד,
    הרי שכל עסק יכול לדעת לאיזה תוכנית ספציפית קהל היעד שלו מאזין ובהתאם לכך,
    לפרסם את הפרסומות של העסק דווקא בתוכנית המדוברת.
    הרדיו מאפשר לכל עסק לפלח את קהל היעד שלו בצורה מדויקת ביותר וככל שפילוח של קהל יעד מתבצע בצורה מדויקת, כך הפרסום הוא אפקטיבי יותר.

    אפשרויות פרסום ברדיו

    הרדיו מציע חשיפה קבועה של כל עסק, על יצירת פרסומת שתשודר באופן קבוע,
    בתוכניות ספציפיות שיש להן קהל יעד ספציפי ואשר צופה מאזין באדיקות.
    החשיפה בתדירות גבוהה לקהל יעד גבוה, מעלה את המודעות לעסק וממתגת אותו כעסק איכותי ורציני.
    בתחנת הרדיו משקיעים כיום משאבים רבים וכישרונות גדולים, היא מציעה תוכן איכותי מאוד לצורך משיכת ותחזוקת הקהל.
    לתחנות הרדיו השונות ניתן להאזין כיום גם ממכשיר רדיו, אך גם מהאינטרנט ואפילו מהטלוויזיה.
    את התכנים שמציע הרדיו שמהווים תכנים נועזים, בלתי אפשרי להשיג בכל פלטפורמה אחרת.
    אפשר לומר כל עסק שמעוניין ליצור לעצמו מיתוג חזק, חייב לבחור כיום לפרסם ברדיו.
    הפרסום ברדיו מביא תוצאות נאות. הקהל ברדיו הוא קהל המוגדר כקהל שבוי שכן,
    הוא תמיד יהיה במצב של הקשבה כאשר הוא פותח את הרדיו ולא משנה אם הוא עסוק במשהו אחר במקביל, מצוי בפקק תנועה ועוד.
    מעבר לכך, כאשר מפרסמים ברדיו באמצעות ג'ינגל קליט המכיל בין היתר את המספר של העסק,
    הלקוח יודע שבכדי ליצור קשר עם העסק כל שעליו לעשות זה פשוט מאוד לחייג את המספק המקוצר המופיע בג'ינגל.
    אפשרויות הפרסום ברדיו נעות בין פרסום בתחנות השונות, בתוכניות רדיו שונות, בזמנים שונים ביום ועוד.
    כל עסק צריך לבחור מבין האפשרויות המדוברות את האופציה הטובה ביותר עבור מימוש מטרות הפרסום שלו וכן עבור חשיפת העסק לקהל יעד פוטנציאלי כמה שיותר גדול.
    מכיוון שההיצע בתחום אופציות פרסום ברדיו הינו רחב, כל עסק צריך לבנות את חבילת הפרסום שלו בהתאם לתוכניות שבהן הוא מעוניין לפרסם,
    לזמנים ולתחנות, בליווי של איש מקצוע העוסק בתחום פרסום ברדיו על כל רבדיו.

    פרסום ברדיו בצורה נכונה

    לאחר שהבנתם את כל מה שחשוב אודות פרסום ברדיו, לאחר שהתוודעתם אל כלל היתרונות של פרסום מעין זה
    ולאחר שהבנתם שפרסום ברדיו יכול להשיג לכם תוצאות טובות מאוד, זה הזמן שלכם להבין כיצד עליכם לפרסם ברדיו בצורה נכונה.
    דווקא בשל העובדה שלרדיו יש לא מעט יתרונות, הרי שהפרסום בו חייב לנצל את כלל היתרונות שבו באופן המקסימלי ולהיות יעיל ואפקטיבי.
    לכן, בטרם יוצרים פרסומת כלשהי לרדיו ומחליטים להעלות אותה לתחנה כזאת או אחרת, הנה כמה דברים שחשוב מאוד שתבחנו:

    ראשית כל, חשוב מאוד להבין את כל מה שנוגע לפריסת התשדירים הרדיו. יש צורך לבדוק איזה תוכניות משודרות בבוקר, איזה תוכניות משודרות בצהריים, אחרי צהרים, ערב ולילה, כאשר מעוניינים למקד פרסומת לקהל יעד, לא די לבחור רק בתחנת הרדיו הנכונה, אלא חשוב מאוד לבחון את רצף השידורים ברדיו ואת הזמן שבו יש כמות משמעותית של מאזינים לתחנות הרדיו. ניתן לומר שהשעות העמוסות ביותר מבחינת כמות אנשים שמאזינים לרדיו הן שעות הבוקר שבהן אנשים נוסעים למקום העבודה שלהם ושעות אחר הצהריים או הערב שבהן אנשים חוזרים מהעבודה. אין כמעט אדם שיעלה לרכב שלו לנסיעה כלשהי בלי להפעיל את התחנה האהובה עליו ברדיו ועל כן, חשוב מאוד לבחון את פריסת התשדירים השונים ולבחור את השעות המדויקות שבהן קהל היעד של העסק שלכם מאזין לרדיו. אין מדובר בדבר קל למדי ולכן, כיום ניתן להיעזר באנשי מקצוע לצורך סיוע והכוונה לפרסום איכותי ברדיו.

    דבר חשוב נוסף הוא כמובן התחנות שכדאי לשדר בהן פרסומות. לא לכל עסק כדאי לפרסם את הפרסומות שלו בכל תחנה באשר היא. חשוב מאוד לבחון את קהל היעד של העסק ואת התחנות שהם בוחרים להאזין בהם. אם מדובר על עסק מקומי, אין צורך שהוא יפרסם את עצמו גם בתחנות רדיו כלל ארציות. פרסום ממוקד בתחנת הרדיו האזורית הוא מספק. מכיוון שכיום יש מגוון תחנות רדיו שונות ומכיוון שבלתי אפשרי לפרסם את העסק בכל תחנות הרדיו המדוברות וגם לא כדאי לעשות זאת שכן, הפרסום לא יהיה ממוקד ותכליתי, יש לבחור את התחנות המתאימות.

    לאחר בחירת התחנות המתאימות, השלב הבא הוא לבחור את התוכניות שכדאי לפרסם במהלכן את הפרסומת של העסק. כדאי מאוד לבחור תוכניות שסביר להניח שקהל היעד של העסק מאזין להם. ניתן לפרסם לפני מהדורת חדשות או אחרי, דבר שללא ספק יהיה יעיל מאוד לכל עסק שכן, מרבית קהלי היעד של מרבית העסקים כיום מאזינים לחדשות ברדיו. מעבר לכך, חשוב לבחור תוכניות אשר ידועות כתוכניות פופולאריות מאוד ברדיו שיש להן קהל מאזינים גדול.
    שלב חשוב נוסף הוא כמובן ליצור את הפרסומת האטרקטיבית ביותר כפרסומת לרדיו, כאשר חשוב מאוד שהפרסומת תהיה קליטה, קצרה ואיכותית מאוד וכן, שהיא תכיל בה פרטי יצירת קשר של העסק. כך לדוגמא: לא מעט עסקים בוחרים ליצור ג'ינגל קליט וקליל אשר מכיל את מספר הטלפון של העסק, דבר אשר מאפשר ללקוחות של העסק לזכור את המספר ולבחור ליצור דווקא עם העסק המדובר קשר.

    כיצד תהפכו את הפרסום ברדיו לאפקטיבי באמת?

    אם אתם מעוניינים לנצל את הפרסום ברדיו לצורך מימוש המטרות שלכם בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד שתגדירו ראשית כל את התקציב שלכם לפרסום ברדיו.
    לאחר הגדרת התקציב, כדאי מאוד לבחור באנשי מקצוע אשר בקיאים בתחום הפרסום ברדיו ויודעים כיצד לסייע לכל עסק לפרסם את עצמו בפלטפורמה זאת בצורה הטובה ביותר, בהתאם לנתונים השונים.
    ניתן לבנות כיום חבילות פרסום ברדיו המותאמות לכל תקציב והרדיו גם נחשב כאמור כאמצעי מדיה זול בהשוואה לאמצעים אחרים ולכן, אין ספק שבאמצעות אנשי המקצוע הנכונים ניתן לפרסם בצורה הטובה ביותר ברדיו.
    חשוב שאנשי המקצוע המדוברים שתבחרו יבחנו את המטרה של העסק שלכם, את קהל היעד שלו, את התקציב שאתם מעוניינים להשקיע ולאחר בחינת כלל הפרמטרים המדוברים יסייעו לכם הן בבחירת
    תחנת השידור שבה תקבלו את התוצאות הטובות ביותר והן באופן שבו תיראה פריסת המדיה שלכם ברדיו.

    image floating face רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!
    image floating face close icon

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    אנא השאר פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית