פרסום מכוונים לפי עיר
הצבעוניות, האסתטיקה והמסר הבולט של שלטי המכוון מושכים את העין ומעודדים חשיפה אפקטיבית, זכירות גבוהה של המותג וכמובן הכוונה ישירה עד לפתח העסק ממש. שלטי המכוונים מתאימים מאוד לעסקים וסניפים מקומיים שמעוניינים להגביר מודעות ומכירות וכן לאינפורמציה קהילתית יישובית שתעניין את התושבים.
בקמפיין מכוונים נהוג לפרסם ב-10-20 שלטים ואף יותר, הניצבים בכיכרות, צמתים, רחובות מרכזיים ובכניסה לערים. תוכלו להציע לקהל מקומי סייל מיוחד, מבצע, מכירת חיסול, ארוחה טובה, השקת עסק חדש, דרופ שזה עתה הגיע לחנות ועוד. אופציה נוספת היא להשתמש בחלק מהמכוונים כטיזרים או לבנות את המסר הפרסומי כך שהוא מנחה את העוברים בדרך כיצד להגיע או מהו המרחק עד אליכם. שלטים אלה פונים לטווח קהלים אפשרי רחב ביותר כמו סטודנטים, עובדים, בני נוער, משפחות, גמלאים ועוד. פריסה חכמה של שלטי המכוונים לא תמקסם רק את נתוני החשיפה, אלא גם את ההיענות להצעה שלכם, כתוצאה מפירוק מקדים של חסמי קנייה טיפוסיים. יתרון זה מהווה את אחת הסיבות העיקריות לשימוש זה של פרסום שלטי חוצות ולכך שגם מותגים ורשתות מהגדולים והחזקים בישראל משתמשים בשלטי המכוונים על בסיס קבוע.