בין התחומים הבולטים שבחרו לפרסם דאבל במגזין היו בושם, טיפוח פנים והגיינה וטיפוח.
ענף ההגיינה וטיפוח הינו המוביל בתקופה האחרונה ומהווה כ-52% מבין מפרסמי דאבל במגזין.
בשנה האחרונה (נכון לתאריך 11/08/2021) הופיעו בפורמט דאבל פרסומות בשווי מוערך של 390853 ₪ כאשר התפלגות הפרסומים הייתה כ-18% מכירתי ו-82% תדמיתי
אם אתם עסקים בתחום ההגיינה וטיפוח, אופנה ודיור ופנים הדירה נראה שתוכלו להפיק תועלת מפרסום בדאבל במגזין מכיוון שמתוך 390853 ₪ שהושקעו בפרסום באפיק זה 91% הושקעו באמצעות חברות מתחומים אלו.
בין התחומים הבולטים שבחרו לפרסם דאבל בשף היו בשר ועוף, תוספים ומזון.
ענף המזון ומשקאות הינו המוביל בתקופה האחרונה ומהווה כ-100% מבין מפרסמי דאבל בשף.
בשנה האחרונה (נכון לתאריך 11/08/2021) הופיעו בפורמט דאבל פרסומות בשווי מוערך של 34229 ₪ כאשר התפלגות הפרסומים הייתה כ-100% תדמיתי
אם אתם עסקים בתחום המזון ומשקאות נראה שתוכלו להפיק תועלת מפרסום בדאבל בשף מכיוון שמתוך 34229 ₪ שהושקעו בפרסום באפיק זה 100% הושקעו באמצעות חברות מתחומים אלו.
בין התחומים הבולטים שבחרו לפרסם דאבל בלגבר היו אביזרי אופנה.
ענף האופנה הינו המוביל בתקופה האחרונה ומהווה כ-100% מבין מפרסמי דאבל בלגבר.
בשנה האחרונה (נכון לתאריך 25/05/2021) הופיעו בפורמט דאבל פרסומות בשווי מוערך של 36162 ₪ כאשר התפלגות הפרסומים הייתה כ-100% תדמיתי
אם אתם עסקים בתחום האופנה נראה שתוכלו להפיק תועלת מפרסום בדאבל בלגבר מכיוון שמתוך 36162 ₪ שהושקעו בפרסום באפיק זה 100% הושקעו באמצעות חברות מתחומים אלו.