באתר מעריב ניתן למצוא מגוון מדורים ותכנים מעניינים – "מעריב – הנבחרת", "מעריב – תרבות", "מעריב – טכנולוגיה", ועוד.
אתר מעריב מציע מגוון רחב של אפשרויות פרסום ומהווה במה אולטימטיבית עבור מפרסמים מענף הפיננסים, מדיה ותקשורת, דיור ופנים הדירה, ועוד.
בין המפרסמים המובילים באתר מעריב ניתן למצוא את תחום הפיננסים עם 17.98% מכלל המפרסמים, מדיה ותקשורת עם 13.45%, ודיור ופנים הדירה עם 11.61%.
באתר מעריב, פיננסים, אינטרנט, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, הינם המובילים ביותר בהיקפי הפרסום, כאשר במקום הראשון נמצא פיננסים עם כ-9.99% מסך הפרסום.
באתר מעריב ניתן לפרסם באנר בגודל 1000X1000,באנר בגודל 1000X523,1026X537,באנר בגודל 1080X565 ועוד מגוון רחב של אפשרויות פרסום.
עלויות הפרסום באתר מעריב תחרותיות ובהתחשב לעלות מול תועלת הופכות לאטרקטיביות ביותר.
ניתן לקבל הצעה אישית המותאמת לצרכים שלכם בפניה לאחד מאיתנו.
קמפיין פרסום באתר מעריב יכול לשלב בתוכו את "מעריב – הנבחרת", "מעריב – תרבות", "מעריב – טכנולוגיה", מתוך 21 המדורים באתר .
לקבל חשיפה ממוקדת ומדויקת עבור קהל היעד הרלוונטי ואף להינות ממחירים חד פעמיים של הרגע האחרון בתקופות הנחשבות פחות חזקות.
תוכלו לבחור מבין מגוון אפשרויות פרסום באתר מעריב בהתאם לקהל היעד, התקציב והמטרה הפרסומית. אתר מעריב יכול לתת מענה למודעה מכירתית או תדמיתית.