בYoutube ניתן למצוא מגוון מדורים ותכנים מעניינים – "YouTube – סרטון", "YouTube – דף הבית", "YOU TUBE – כללי", ועוד.
Youtube מציע מגוון רחב של אפשרויות פרסום ומהווה במה אולטימטיבית עבור מפרסמים מענף המזון ומשקאות, מדיה ותקשורת, ארגונים, ועוד.
בין המפרסמים המובילים בYoutube ניתן למצוא את תחום המזון ומשקאות עם 15.94% מכלל המפרסמים, מדיה ותקשורת עם 15.62%, וארגונים עם 8.79%.
בYoutube, אינטרנט, ארגונים ועמותות, לימודים, הינם המובילים ביותר בהיקפי הפרסום, כאשר במקום הראשון נמצא אינטרנט עם כ-8.71% מסך הפרסום.
בYoutube ניתן לפרסם וידאו ועוד מגוון רחב של אפשרויות פרסום.
עלויות הפרסום בYoutube תחרותיות ובהתחשב לעלות מול תועלת הופכות לאטרקטיביות ביותר.
ניתן לקבל הצעה אישית המותאמת לצרכים שלכם בפניה לאחד מאיתנו.
קמפיין פרסום בYoutube יכול לשלב בתוכו את "YouTube – סרטון", "YouTube – דף הבית", "YOU TUBE – כללי", מתוך 4 המדורים באתר .
לקבל חשיפה ממוקדת ומדויקת עבור קהל היעד הרלוונטי ואף להינות ממחירים חד פעמיים של הרגע האחרון בתקופות הנחשבות פחות חזקות.
תוכלו לבחור מבין מגוון אפשרויות פרסום בYoutube בהתאם לקהל היעד, התקציב והמטרה הפרסומית. Youtube יכול לתת מענה למודעה מכירתית או תדמיתית.