העיתונות הכלכלית פוגשת כל אחד מאיתנו בעשרות תחומי חיים ולכן אין זה מפתיע לגלות כי כל תובנה קטנה על מצב השוק, צורך במידע על רגולציות חדשות או אפילו השקעות חכמות, מתחיל ומסתיים בסריקת התוכן שמתפרסם באתרים הכלכליים.
אתרים אלה מתהדרים בנישה ייחודית שפונה לצד הריאלי של החיים ובמטרה לשפר אותם כדי להגיע לרווחה אישית טובה. בהתאמה, כל חיפוש פשוט של תוכן כלכלי חדשותי ופרשני בגוגל יוביל אל כתבות, אייטמים וטורים באתרים מובילים כמו כלכליסט או גלובס – אתרי תוכן בעלי חשיפה יוצאת דופן במדיה ובהיקפים של כחצי מיליון גולשים ביממה.
הגלישה באתרי כלכלה ישראליים שמורה בעיקר לחתך הגילאים הצעיר שנע בין 22-40, גברים ונשים גם יחד. גולשים אלה מאופיינים בצריכה משמעותית של מידע פיננסי, רגולטורי ועסקי ולכן מחזיקים בתכונות דומות לאלו של המגזר העסקי והיזמי: חכמים, משפיעים, רציונליים ושקולים.
החשיפה לקבוצה זו מאפשרת למפרסמים לנסח הצעות שיווקיות ומכירתיות שיגיעו "לאוזניים הנכונות" ויגיעו למיקסום מטרות הקמפיין במהירות דרך זיהוי הערך הגדול של המוצר או השירות שלכם ונכונות מוגברת להתנסות בהם כאן ועכשיו.
איתנו במרקט מדיה תוכלו לבחור את חבילת הפרסום הטובה ביותר למטרות הקמפיין, קהל היעד והתקציב ולמקם את המודעה שלכם במגוון אזורים בולטים באתרים הכלכליים המובילים.
תוכלו לרכוש מאיתנו קמפיין באנרים המבוסס על מודל תשלום לפי הקלקה (PPC) ושיופיע במדורים השונים, בעמודים המרכזיים, בצד, באמצע או בחלקו העליון והתחתון של העמוד, סטטיים או דינמיים לפי בחירה. אפשרות נוספת תהיה למקם את הפרסומת הויזואלית שלכם (סרטון וקריינות או אימג') בתכני הוידאו השונים, כך שהגולשים ייחשפו אליה בעת הפעלת סרטון הכתבה. ועוד דרך לחשיפה משמעותית, ביטול חסמים והותרת אימפקט חיובי היא שילוב של תוכן שיווקי שבא לידי ביטוי דרך כתבות ממומנות, ראיונות וחסויות שישתלבו בהרמוניה עם יתר תכני האתר ויביאו למיתוג ובידול מנצחים.