הישרדות היא גרסה ישראלית לתוכנית המציאות הטלוויזיונית האמריקאית "הישרדות" ("Survivor").
התוכנית בגרסתה הישראלית עלתה לאוויר בערוץ 10, ב-15 בדצמבר 2007, והייתה סדרת הדגל של הערוץ במשך כחמש שנים.
באוגוסט 2012, לאחר שערוץ 10 נקלע לקשיים כלכליים, רשת מדיה רכשה את זכויות ההפקה והשידור של התוכנית מידי חברת ההפקה CASTAWAY.
זוכה התוכנית מקבל פרס חסר תקדים – מליון שקלים!
בישראל שודרו מעל 12 עונות כולל 4 עונות VIP, בנוסף לתוכניות נלוות נוספות (הדו"ח היומי, וילת המודחים)
נתוני הצפייה של התוכנית גבוהים ואחידים במשך כל שידור העונה.
בהישרדות ניתן לפרסם תשדירי פרסומת, חסויות ואף תוכן שיווקי הכולל שימוש במוצרים או קידום המותג בצורות מגוונות וייחודיות.
התכנית הישרדות מציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום ומהווה במה אולטימטיבית עבור מפרסמים מענף המזון ומשקאות, הגיינה וטיפוח, צרכנות, מדיה ותקשורת, ועוד.
בין המפרסמים המובילים בהישרדות ניתן למצוא את מזון ומשקאות עם 24.89% מכלל המפרסמים, הגיינה וטיפוח עם 9.88%, צרכנות עם 7.97%, ומדיה ותקשורת עם 6.45%.
בין שלל תחומי הפרסום בהישרדות ניתן למצוא תשדירים של ניתן למצוא מודעות פרסום של רשתות שיווק וחנויות,מוצרי חשמל ואלקטרוניקה,ביטוח כלי תחבורה,מלונות ובתי הארחה ועוד,
כאשר במקום הראשון נמצא המוצר רשתות שיווק וחנויות עם כ-5.34% מסך המפרסמים.
בהישרדות ניתן לפרסם תשדיר,הענקת פרס,שקופית חסות,תשדיר זהב ועוד.