WhatsApp

03-3818877

תחנות רדיו אזוריות

פרסום ברדיו אזורי

פרסום בתחנת רדיו אזורית מפגיש אתכם עם כל הלקוחות שנמצאים ממש לידכם. פרסום זול יחסית לאמצעי מדיה אחרים, בתפוצה רחבה לקהל מאזינים שבוי ובהעברת מסר ישיר, חד ומדויק, תגרמו למאות מאזינים במקביל לזכור אתכם ולפעול מיידית. 

רוצה לקבל הצעה לפרסום ברדיו?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    יתרונות הפרסום ברדיו אזורי

    לקוחות שזקוקים לשירותים ומוצרים מיידיים תמיד יבחרו בעסק שנמצא סמוך אליהם, מה שהופך את הרעיון של פרסום ברדיו אזורי לאפיק פרסום אטרקטיבי במיוחד. הרדיו האזורי מבוסס על עשרות תחנות אפשריות, כל אחת נקלטת ברדיוס גיאוגרפי נפרד וכוללת מגוון תוכניות, בהן משולבים תשדירי חסות של בתי עסק מקומיים – פילוח גיאוגרפי צר ומדויק שמביא אתכם ישירות לאוזני הקהל הרלוונטי! 

    פרסום ברדיו אזורי הוא אידיאלי לפרסום מבצעי מכירות מיוחדים, השקת מוצרים ושירותים שניתנים בסביבה וכמובן להגברת המודעות לעסק שלכם. זהו פרסום מיידי המאפשר למאזינים להגיע כבר עכשיו לחנות, לחייג למספר הטלפון או להיכנס לאתר האינטרנט שלכם ובכך לממש בקלות את מטרת הפרסום. 

    להבדיל מתחנות רדיו ארציות, הפרסום ברדיו אזורי נמתח על פני מספר גדול יותר של שעות, כך שתוכלו לפרסם בו לאורך כל היום וגם במהלך הלילה. מעבר לכך, הרדיו האזורי מאופיין ברפיטציה גבוהה בהרבה ולכן הפרסום שלכם יתנגן במשך כל תקופת הקמפיין מספר רב של פעמים בכל יום. זוהי דרך מעולה לשלש, לרבע ואפילו לחמש את היקף החשיפה ומידת ההנעה לפעולה.

    כאשר נגשים לעשות פרסום ברדיו עבור עסקים שונים ישנן מספר שיטות של פרסום, ברדיו האזורי מלבד תשדירי הפרסומות הרגילים, תוכלו לפרסם גם תשדירי חסות קצרים, בקריינות מוקלטת או בקריינות לייב מאת שדרן התוכנית. חסויות אלה יחזרו על עצמן באוזני המאזינים הקבועים של התוכנית, כך שהמותג שלכם נצרב בתודעה ונוצר עמו קשר מהיר מאוד ברגע שהלקוח הפוטנציאלי זקוק לשירות או המוצר שלכם. 

    יתרון נוסף הוא האופציה לפרסם ראיון או אייטם משלכם באחת התוכניות: שיחה עמכם כמומחים בתוכנית מתאימה למשל, תהפוך אתכם במהירות לאוטוריטה בתחומכם, ותעזור למאזינים לזהות אתכם כגורם מרכזי להתקשרות. כמובן שזהו פתח להשתתפות בתוכניות נוספות מה שמשפר את התדמית שלכם עוד ועוד. 

    שנסכם את מכלול היתרונות?

    • חשיפה מיידית לקהל מאזינים מקומי וקבוע, שאיננו מדלג או מזפזפ אתכם
    • תהליך הפקה פשוט המשתמש בתסריט ובקול בלבד – חיסכון בעלויות הקמפיין
    • דחיפה אקטיבית של העסק שלכם בתוכניות, רצועות שידור ודיווחי תנועה שמעניינים את הקהל שמצוי סביב העסק שלכם.
    • טווח שעתי רחב הכולל אופציה לפרסם ביום ובלילה
    • הרפיטציה המשמעותית שקיימת בפרסום ברדיו אזורי ומביאה לזכירות גבוהה ותודעת מותג חיובית.
    • תדמית איכותית, נחשקת ומבוססת – עליית מדרגה במוניטין העסקי שלכם.
    התוכניות הנצפות ביותר ברדיו האזורי

    בכל תחנת רדיו אזורי ישנן תוכניות בתחומים שונים – תוכניות ספורט, תוכניות בוקר, חדשות ואקטואליה וכו'… אם מתמקדים בפרסום ברדיו אזורי, אחד מהדברים שיש להכיר זה מה הן התוכניות הקיימות, ואילו אנשים אוהבים להאזין להן, כך שנוכל למקד את קהל היעד הרלוונטי לפרסום שלך… חשוב לפרסם את התשדירים הפרסומיים על העסק שלך בין תוכניות פופולאריות ואהבות על קהל היעד שלך, מדובר בצעד חשוב שמהלך הפרסום ברדיו על מנת שהעסק שלך יוכל להגיע לחשיפה מקסימלית מול קהל יעד רלוונטי.

    אפשרויות הפרסום ברדיו אזורי

    דרכינו במרקט מדיה תוכלו לעשות פרסום ברדיו אזורי במגוון דרכים. בתור התחלה, תוכלו לפרסם באמצעות תשדירים באורך שבין 6-20 שניות (לפי הצורך והתקציב) הכוללים קידום מכירות, ימים מיוחדים, מבצעים, סלוגנים, אינפורמציה לקהל הלקוחות ועוד.

    בנוסף, הרדיו האזורי מתאים גם לפרסום חסויות, אותן תוכלו לפגוש בשלל תוכניות אהובות כמו "בוקר חדש" ב-100FM, קבסה וציוני ברדיו חיפה, תוכנית הספורט של אופירה וברקוביץ' ברדיו תל אביב ועוד. חסויות אלה מקבלות זמן שידור משל עצמן ללא מקבץ שכולל מפרסמים נוספים והן מקוריינות על ידי טאלנטים מהשורה הראשונה שמנצחים על אותה התוכנית.

    בעשרות תוכניות נישה רבות מעולמות הספורט, המוזיקה, המיסטיקה, הורות, אקטואליה ועוד – תוכלו להשתלב באופן אינטגרלי כמרואיינים וכמומחים, לקדם פעילות נושאת פרסים למאזינים ולהזמין את כולם עוד היום לחנות, הסניף או להתקשרות עמכם לקבלת השירות. אצלנו במרקט מדיה תוכלו ליהנות גם מרכישת פילרים (חבילת פרסומים ברגע האחרון) במחיר משתלם ובעלייה מיידית לאוויר, עם אופציה לפרסום בתחנה אזורית מתחלפת לפי הצורך שלכם.

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    אנא השאר פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית