WhatsApp

03-3818877

תחנות רדיו ארציות

פרסום ברדיו ארצי

כ-60% מהישראלים מאזינים לפחות פעם ביום לרדיו, בעיקר כשהם נמצאים בדרכים. הרדיו הארצי מונה כ-10 תחנות אהובות ומוכרות שמחזיקות בנתוני האזנה גבוהים במיוחד, לכל אחת קהל מאזינים ייחודי וקבוע ובכולן האופציה לפרסם תשדירי חסויות קצרים. איתנו במרקט מדיה נוכל לעשות לעסק שלכם פרסום ברדיו ארצי הכולל תשדירים וחסויות בתחנות הידועות בישראל, ולעורר אימפקט חיובי בקרב מאות אלפי מאזינים מכל המדינה.

רוצה לקבל הצעה לפרסום ברדיו?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    יתרונות הפרסום ברדיו ארצי

    הרדיו הוא אפיק פרסום מסורתי למדי, אך כזה שנוגע בקלות בקהל עצום של מאזינים ורק מעצם קיומה של חוויה קולית מנצחת. בבית או במשרד, בדרך לעבודה, ללימודים או לפגישה, כרעש רקע שמלווה את העיסוקים היומיומיים – כמעט כל אוכלוסיית ישראל נחשפת לרדיו בתדירות קבועה ומאזינה לתוכניות האהובות עליה, או לתחנה ספציפית לפי העדפה.

    אם אתם מכוונים לחשיפה הגבוהה ביותר ולמקום של כבוד בתחנות הגדולות במדינה – פרסום ברדיו ארצי יביא אתכם לתוצאות מקסימליות. השמעת מסר קצר, ברור וקליט, ייצרב במהירות בתודעה ובכך יגדיל את הסיכויים להמרת השומעים ללקוחות ועוד לפני שהגעתם למיצוי הקמפיין.

    אפשרויות פרסום ברדיו ארצי

    הרדיו הארצי שמור לתשדירי חסויות ודיווחי תנועה קצרים, בהם קיימת חשיבות עליונה לתדירות גבוהה וחזרה על הפרסום ברדיו כדי לייצר זכירות.
    מדובר בפרסום שמתאים לחברות בפריסה ארצית, ארגונים נותני שירות דרך סניפים, עסקים שניתן ליצור איתם קשר מרחוק וגם למיזמים כלל ארציים שונים לרבות אפליקציות, אתרי מידע ועמותות. אם הגעה לקהל הרחב ביותר רלוונטית עבורכם, אצלנו במרקט מדיה תוכלו להרכיב חבילות פרסום ברדיו ארצי מצוינות הכוללות תחנות כמו גל"צ, גלגל"צ, כאן רשת ב', FM88 ועוד… ולכלול גם תשדירים שישובצו במגוון תוכניות פופולריות. 

    התוכניות הנצפות ביותר ברדיו ארצי

    לכל תחנת רדיו ארצית יש שלל תוכניות במגוון נושאים – ספורט, מוזיקה, אקטואליה, תוכניות בוקר וכדומה… כאשר אנחנו רוצים להתמקד בפרסום ברדיו הארצי חשוב להכיר מהן התוכניות הקיימות הפופולאריות בתחנות ולמה מהן קהל היעד של העסק שלך אוהב להאזין, וזאת על מנת לקבל חשיפה מקסימלית ורלוונטית לפרסום שלך!

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    אנא השאר פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית