WhatsApp

03-3818877

תחנות רדיו מגזרי

פרסום ברדיו מגזרי

מעוניינים להרחיב את קהל היעד, להגיע ללקוחות הכי רלוונטיים והכל במינימום עלויות? פרסום ברדיו מגזרי יחשוף אתכם במהירות לאלפי לקוחות חדשים ומהסקטור התרבותי שאתם באמת מכוונים אליו: המגזר הרוסי, הערבי, החרדי ועוד. הרדיו המגזרי הוא אמצעי זול ואפקטיבי לכל עסק ואיתנו במרקט מדיה תוכלו ליישם אותו מול הקהל הכי ממוקד ולכוון לתוצאות מצוינות.

רוצה לקבל הצעה לפרסום ברדיו?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    יתרונות הפרסום ברדיו מגזרי

    מידי יום מאזינים לרדיו המגזרי מאות אלפי אנשים, שממתינים באופן קבוע לתוכניות האהובות עליהם ונחשבים לקהל נאמן ביותר – גם עבור המפרסמים באותן התוכניות. בישראל, כ-2 מיליון בני אדם נמנים עם שלושת המגזרים החזקים ביותר ברדיו: הציבור החרדי, הציבור הערבי והציבור הרוסי (יוצאי מדינות חבר העמים). ציבורים אלה מתגמלים את התחנות האהובות עליהם בנתוני האזנה מדהימים ובצרכנות גבוהה, ולכן פרסום ברדיו בתחנות אלה הוא מאוד רלוונטי ויעיל עבור העסקים שמתפרסמים בהן. 

    למעשה, מדובר במגזרים בעלי מאפיינים ייחודיים בשוק הצריכה, ששומרים נאמנות למותגים אהובים ונכונים לחזק אותם במשך שנים קדימה. ולכן אם יש לכם בית עסק מקומי, חנות או אפילו דוכן שמבקש לפנות לאחד או יותר מהמגזרים הללו – תוכלו לעשות עבור העסק שלכם פרסום ברדיו מגזרי בעלות נמוכה ולהתכונן למבול של לקוחות חדשים ונאמנים כבר בקרוב. 

    איתנו במרקט מדיה תוכלו לשבץ תשדירי פרסומת בתחנות המגזריות המובילות בישראל כמו קול חי, רדיו כל רגע ורדיו שמס ובתוכניות עם נתוני ההאזנה הגבוהים ביותר כמו דידי לוקאלי, הדף היומי, מדברים ברדיו, טייכר וזרחוביץ' ועוד. השאירו לנו פרטים ונדאג לחבילת פרסום ברדיו מגזרי המשתלמת ביותר!

    התוכניות הנצפות ביותר ברדיו המגזרי

    בתחנות הרדיו המגזריות יש תוכניות שונות שכל אחת מהן מדברת אל קהל יעד שונה – ישנן תוכניות בוקר שונות, תוכניות על אקטאליה, חדשות ועדכונים וכדומה. בשביל לפרסם את העסק שלך בתחנות הרדיו המגזריות בצורה הכונה ביותר חשוב להכיר מהן התוכניות הפופלריות ולמה קהל היעד שלך אוהב להאזין, חשוב לעשות את המחקר המקדים הזה לפני הפרסום על מנת לקבל חשיפה מקסמלית לפרסום שלך מול קהל יעד שיהיה רלוונטי לעסק והפרסום שלך.

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    אנא השאר פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית