בHaaretz ניתן למצוא מגוון מדורים ותכנים מעניינים – "הארץ – דף הבית", "הארץ – תרבות", "Haaretz – דף כתבה", ועוד.
Haaretz מציע מגוון רחב של אפשרויות פרסום ומהווה במה אולטימטיבית עבור מפרסמים מענף המדיה ותקשורת, דיור ופנים הדירה, פיננסים, ועוד.
בין המפרסמים המובילים בHaaretz ניתן למצוא את תחום המדיה ותקשורת עם 16.01% מכלל המפרסמים, דיור ופנים הדירה עם 12.24%, ופיננסים עם 10.82%.
בHaaretz, אינטרנט, דירות למגורים, פיננסים, הינם המובילים ביותר בהיקפי הפרסום, כאשר במקום הראשון נמצא אינטרנט עם כ-11.34% מסך הפרסום.
בHaaretz ניתן לפרסם באנר בגודל 1000X1000,באנר בגודל 1000X523,1026X537,באנר בגודל 1124X589 ועוד מגוון רחב של אפשרויות פרסום.
עלויות הפרסום בHaaretz תחרותיות ובהתחשב לעלות מול תועלת הופכות לאטרקטיביות ביותר.
ניתן לקבל הצעה אישית המותאמת לצרכים שלכם בפניה לאחד מאיתנו.
קמפיין פרסום בHaaretz יכול לשלב בתוכו את "הארץ – דף הבית", "הארץ – תרבות", "Haaretz – דף כתבה", מתוך 13 המדורים באתר .
קבלת חשיפה ממוקדת ומדויקת עבור קהל היעד הרלוונטי ואף להינות ממחירים חד פעמיים של הרגע האחרון בתקופות הנחשבות פחות חזקות.
תוכלו לבחור מבין מגוון אפשרויות פרסום בHaaretz בהתאם לקהל היעד, התקציב והמטרה הפרסומית. Haaretz יכול לתת מענה למודעה מכירתית או תדמיתית.