WhatsApp

03-3818877

חדשות

פרסום באתרי חדשות

לא פחות מ-30% מהישראלים מבלים את זמנם מידי יום באתרי החדשות. בין אם מדובר בכניסה מהירה רק כדי להתעדכן ובין אם זו גלישה מתמשכת בין טורי דעה, דיווחים מיוחדים ןמדורים מעניינים – הפרסום באתרי החדשות באמת עובד. זאת ההזדמנות שלכם להתבלט באתרים הפופולריים בישראל ולכוון לקהל צרכני, חזק, משפיע ואף מפולח היטב.

רוצה לקבל הצעה לפרסום באנטרנט?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    מידע כללי על אתרי חדשות

    פורטלים ואתרי חדשות באינטרנט זוכים לפופולריות גבוהה בקרב הגולשים בישראל.
    פורטלים מובילים המציעים חדשות באתר מציעים תכני חדשות רבים ומגוונים בנושאים שונים
    ומציעים מדורי פרשנויות, עדכונים שוטפים, כתבות, תחקירים ועוד.
    קטגוריית החדשות באתרים פונה לקהל יעד נרחב אך ניתן להתמקד בדפי חדשות מפולחים
    בנושאים הפונים לקהל מסוים וכך למקד את הפרסום.
    מפרסם נהנה מאפשרויות פרסום רבות בהיקפים שונים ובאמצעי פרסום שונים כמו באנרים, חסויות, תשדירי פרסום
    בווידאו ותכנים שיווקיים, ובהתאם לתקציב הפרסום ניתן להפוך כל קמפיין למשתלם וכדאי.

    קהל יעד

    קהל הגולשים המגיע לקרוא להתעדכן בדפי החדשות מגוון ונמצא בטווח הגילאים 18- 65+,
    ממצב סוציו- אקונומי בינוני ומעלה ומדובר בקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש ונחשב לקהל צרכני.
    דפי החדשות פונים לקהל יעד ממוקד אך נרחב ומגוון הנוהג להתעדכן בחדשות ואקטואליה ושוהה זמן רב באתר.
    זמן השהייה של גולשים בדפי החדשות עומד על מספר דקות.
    קהל היעד משתנה בהתאם לעמודי החדשות והתוכן הפנימיים והמפרסם יכול לרכוש פרסום ממוקד.

    אפשרויות פרסום

    ניתן לפרסם בקטגוריית החדשות באמצעות באנרים בגדלים שונים ובמיקומים שונים כגון:
    סטריפ, פופ- אפ, כפתור, סרגל, טופ, פרסום תלוי תוכן וחיפוש (פרסום לפי הקשר) אשר מאפשר למפרסמים
    לקבל פילוח מדויק של הגולשים והפרסומות יוצגו בהתאם לאיסוף נתונים על התנהגות הגולש.
    ניתן לבחור בפרסום לפי קליק (PPC) בו משלמים רק על מי שמתעניין בפרסום ומקליק עליו או לקחת חסות על מדור חדשותי באתר. כמו כן ניתן לפרסם באמצעות ניוזלטרים לנרשמים המעוניינים לקבל שירות זה באמצעות האתר
    וניתן לשלב פרסומות בקטעי הווידאו החדשותיים המשודרים באתר.
    פרסום באנרים: מפרסמים יכולים לבחור מתוך היצע רחב ומגוון של באנרים בגדלים שונים, מיקומים שונים, ובהתאם לתוכן, לדוגמה באנר עליון, ספוט, באנר מדור פרסומי, באנר בכתבה ועוד. ניתן לבחור בין באנרים דינמיים לבאנרים סטטיים, באנרים מתפרצים או משתלטים, באנרים בין מעברי עמוד.
    באנר טוב יניע את הגולש לפעולה – לחיצה על הבאנר ומעבר לאתר או פניה ישירה למפרסם.
    פרסום תלוי תוכן: פרסום מתקדם בדפי החדשות הפנימיים הנוגעים לתוכן מסוים.
    לדוגמה חדשות כלכליות או חדשות ספורט. מפרסם יכול לרכוש חבילת פרסום
    בה הפרסומות יוצבו רק בעמודי תוכן רלוונטיים,
    לדוגמה פרסומת לתרופה בדפי חדשות העוסקים בענייני רפואה ובריאות.
    תשדיר: גולשים רבים צופים בסרטונים ובחדשות VOD ומפרסם יכול לשלב פרסומת
    לפני תחילת שידור הסרטון או במהלך הסרטון.
    חסות: ניתן לרכוש חסות על מדור בקטגוריית החדשות ולהתאים תוכן שיווקי בהתאם לצרכי המפרסם.
    ישראלים רבים מתעדכנים בחדשות באינטרנט ודפי החדשות זוכים לפופולריות רבה והמפרסם נהנה מנתוני חשיפה גבוהה. ניתן לפלח את קהל היעד וכך להגיע לקהל יעד רצוי ולזכות בפרסום אפקטיבי. פרסום באינטרנט מאפשר לבחון בכל רגע נתון את האפקטיביות ומידת ההצלחה של הקמפיין ולהתאים או לשנות את הקמפיין בהתאם לתוצאות. הפרסום באינטרנט זול משמעותית לעומת פרסום באמצעי מדיה אחרים והוא מגיע באופן מדויק לקהל אליו הפרסום מיועד.
    הפרסום בקטגוריית החדשות מגיע לעשרות ואף מאות אלפי גולשים ביום. באמצעות פילוח מדויק של קהל היעד משיגים פרסום אפקטיבי ויעיל בו המפרסם מגיע רק לקהל יעד ממוקד מבלי לבזבז משאבים מיותרים, וניתן לבחון בכל רגע נתון את מידת ההצלחה של הפרסום. מפרסמים יכולים לבחור בפרסום בדפים הראשיים המגיעים לקהל יעד נרחב או להתמקד בערוצי חדשות ותוכן מוגדרים הזוכים לפופולריות גבוהה כמו חדשות ספורט, חדשות כלכלה, רכילות וכד', ולכל ערוץ ניתן לרכוש ולהתאים חבילת פרסום ייעודית.

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    אנא השאר פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית