WhatsApp

03-3818877

פופלריים

פרסום באתרים הכי פופולרים בישראל

מה משותף ל-Ynet, Walla, YouTube, Facebook ומאקו? למעלה מ-90% מהציבור בישראל גולש בכל אחד מהם לפחות פעם ביום! לא תרצו להיות שם גם? מרקט מדיה מעמידה לרשותכם את החבילות הטובות ביותר לפרסום באתרים הפופולריים בישראל, עם פילוח ממוקד לפי קהל היעד ובהתאם למטרות ותקציב הקמפיין.

רוצה לקבל הצעה לפרסום באנטרנט?

    הנני מאשר קבלת הצעות וחומרים שיווקיים

    מידע כללי על אתרי תרבות ופנאי

    אתרים העוסקים בתחומי התרבות והפנאי הולכים ומתרבים, והם מצליחים למשוך גולשים מכל הגילאים ומכל רמות הסוציו – אקונומיות. אתרים אלה מציעים לגולשים כתבות על בידור, סלבס, מוסיקה, חופשות, אוכל ועוד. אתרים אלה מכוונים את תכניהם כלל הגולשים, כך שרוב גדול של הגולשים ימצאו מדור או כתבה שיעניינו אותם. הפרסום באתרים אלה יעיל ואפקטיבי מאחר ומאות אלפי גולשים מגיעים לאתרים אלה מידי יום. מעבר לכך, ניתן לפרסם במדורים מסוימים, כך שאם המוצר קשור לאיזשהו מדור – הפרסום יהיה יותר יעיל.

    אפיון קהל היעד

    קהל יעד הגולש לאתרים מסוג זה הינו מגוון מאוד והגילאים משתנים ונעים החל מגילאי העשרה ועד 65 ומעלה. מדובר בקהל שמצבו הסוציו אקונומי משתנה אף הוא ומתחיל ממצב סוציו אקונומי נמוך ומעלה. על אף שמדובר בקהל רחב, ניתן לאפיין אותו כקהל שאוהב לצפות בטלוויזיה, ולקרוא לאחר מכן בקורות וכתבות על כך, או לצפות בתוכניות שכבר שודרו, שמעורה במתרחש בעולם המפורסמים, אוהב לקרוא על חדשות בעולם הבידור ועוד.

    אפשרויות פרסום

    ניתן לפרסם בקטגוריית הכלכלה באמצעות באנרים בגדלים שונים ובמיקומים שונים כגון: סטריפ, פופ- אפ, כפתור, סרגל, טופ ועוד, פרסום תלוי תוכן וחיפוש (פרסום לפי הקשר) אשר מאפשר למפרסמים לקבל פילוח מדויק של הגולשים והפרסומות יוצגו בהתאם לאיסוף נתונים על התנהגות הגולש. ניתן לבחור בפרסום לפי קליק (PPC) בו משלמים רק על מי שמתעניין בפרסום ומקליק עליו או לקחת חסות על מדור באתר. כמו כן ניתן לפרסם באמצעות ניוזלטרים לנרשמים המעוניינים לקבל שירות זה באמצעות האתר וניתן לשלב פרסומות בקטעי הווידאו המשודרים באתר.

    פרסום באנרים: מפרסמים יכולים לבחור מתוך היצע רחב ומגוון של באנרים בגדלים שונים, מיקומים שונים, ובהתאם לתוכן, לדוגמה באנר עליון, ספוט, באנר מדור פרסומי, באנר בכתבה ועוד. ניתן לבחור בין באנרים דינמיים לבאנרים סטטיים, באנרים מתפרצים או משתלטים, באנרים בין מעברי עמוד. באנר טוב יניע את הגולש לפעולה כמו לחיצה עם הבאנר ומעבר לאתר המפרסם או פניה ישירה למפרסם.

    פרסום תלוי תוכן: פרסום מתקדם הנוגע לתוכן מסוים, לדוגמה חדשות כלכליות בתחום שוק ההון. מפרסם יכול לרכוש חבילת פרסום בה הפרסומות יוצבו רק בעמודי תוכן רלוונטיים, לדוגמה פרסומת לבית השקעות במדור שוק ההון. תשדיר: גולשים רבים צופים בסרטונים ובחדשות VOD ומפרסם יכול לשלב פרסומת לפני תחילת שידור הסרטון או במהלך הסרטון.

    חסות: ניתן לרכוש חסות על מדור בתת קטגוריה של נושא כלכלי ולהתאים תוכן שיווקי בהתאם לצרכי המפרסם.

    יתרונות בפרסום באתרי תרבות ופנאי:

    הפרסום באינטרנט לרוב זול יותר ומאפשר לפלח את קהל הגולשים. על אף שתחום התרבות והפנאי הוא רחב יחסית, עדיין ניתן לפלח את הגולשים מאחר וקיימים מדורים שונים באתר. מעבר לכך, פרסום באינטרנט מאפשר לבחון בכל רגע נתון את האפקטיביות ומידת ההצלחה של הקמפיין ולהתאים או לשנות את הקמפיין בהתאם לתוצאות.
    פרסום אפקטיבי: הפרסום בקטגוריית תרבות ופנאי מגיע למאות אלפי גולשים ביום. באמצעות פילוח מדויק של קהל היעד משיגים פרסום אפקטיבי ויעיל בו המפרסם מגיע רק לקהל יעד ממוקד מבלי לבזבז משאבים מיותרים, וניתן לבחון בכל רגע נתון את מידת ההצלחה של הפרסום. מפרסמים יכולים לבחור בפרסום בדפים הראשיים המגיעים לקהל יעד נרחב או להתמקד במדורים השונים שבאתר.

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    רוצה לפרסם את העסק שלך? לחץ כאן!

    אנא השאר פרטים ואחד מאיתנו יחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית